Pomoc
Kilka odpowiedzi na najpopularniejsze pytania zadawane przez naszych Klientów dotyczące działania Sklepu i składania zamówień.
Pytania i odpowiedzi dotyczące konkretnych urządzeń możesz znaleźć na stronach poszczególnych produktów oraz na stronach Pytania i odpowiedzi Suunto, Pytania i odpowiedzi Polar, Pytania i odpowiedzi Garmin, Pytania i odpowiedzi Coros, Pytania i odpowiedzi Timex i Pytania i odpowiedzi TomTom.
- Ile kosztuje i jak długo trwa realizacja zamówienia? I inne pytania dotyczące dostawy i zwrotów.
Wszystkie informacje na temat dostawy, czasu realizacji zamówienia oraz zwrotów umieściliśmy w dziale Dostawa i zwroty.
- Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem oraz drugą wiadomość z adresem do karty zamówienia, gdzie będziesz mógł śledzić jego status. Sprawdź dokładnie wszystkie szczegóły zamówienia. Jeżeli dostrzeżesz jakieś błędy, jak najszybciej skontaktuj się z nami. W momencie, kiedy zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy Cię o tym fakcie w kolejnej wiadomości.
Jeśli założyłeś konto w naszym Sklepie, w każdej chwili możesz także sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce Moje konto.
- W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Nasz Sklep oferuje wszystkie najpopularniejsze typy płatności. Możesz zapłacić przelewem bankowym, kartą płatniczą lub przelewem w systemie PayU.pl, jak również gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.
- Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Tak, rejestracja nie jest wymagana do złożenia zamówienia w naszym Sklepie. Jeśli jednak zdecydujesz się zarejestrować, wówczas będziesz mógł sprawdzać statusy swoich zamówień, historię zakupionych u nas produktów, zapisywać różne adresy dostawy, przeglądać swoje recenzje, czy przechowywać produkty w schowku.
- Jak mogę skorzystać z kuponu rabatowego?
Jeżeli udało Ci się zdobyć jeden z naszych kuponów rabatowych, możesz go aktywować na stronie koszyka wpisując kod i wciskając Dodaj kupon. Po zaakceptowaniu kuponu w podsumowaniu zamówienia pojawi się nowa pozycja Zniżka z opisem i wartością zniżki. Kupon można usunąć wciskając przycisk Anuluj kupon.
- Jak wysłać komuś zamówienie jako prezent z życzeniami?
Jeżeli chcesz sprawić komuś miłą niespodziankę, dodaj treść życzeń na stronie zamówienia, a my dołączymy kartkę z Twoimi życzeniami do zakupionego produktu. Usługa jest oczywiście całkowicie darmowa.
- Jak działa schowek?
Schowek to idealne miejsce do przechowywania produktów, którymi jesteś zainteresowany. Możesz przechowywać przedmioty, które chciałbyś posiadać w przyszłości albo użyć go jako osobistej listy życzeń. Do każdego produktu możesz dodać komentarz, a następnie np. wysłać listę do rodziny czy znajomych.
- Jak dodać recenzję produktu?
Jeżeli posiadasz jeden z oferowanych przez nas produktów i chciałbyś podzielić się swoimi wrażeniami z jego użytkowania, dodaj swoją ocenę na stronie produktu. Po wysłaniu formularza, Twoja ocena pojawi się na stronie zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzona przez naszych moderatorów. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż jeden dzień roboczy.
- Jakie są warunki gwarancji?
Wszystkie informacje na temat gwarancji umieściliśmy na stronach Gwarancja Suunto, Gwarancja Polar, Gwarancja Garmin, Gwarancja Coros, Gwarancja Timex oraz Gwarancja TomTom. Dodatkowo przy każdym produkcie umieściliśmy informację, jaki jest okres gwarancji dla konkretnego urządzenia.
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Jeżeli potrzebujesz faktury VAT, pamiętaj o dodaniu nazwy firmy oraz numeru NIP na stronie zamówienia. Faktura VAT zostanie dołączona do każdego zamówienia, które będzie zawierać nazwę i NIP firmy.
- Jak odzyskać hasło do konta?
Jeżeli nie odwiedzałeś nas przez jakiś czas i nie możesz przypomnieć sobie hasła, możesz je odzyskać przechodząc na stronę Zaloguj się / Załóż konto i wciskając link Zapomniałem hasła.
Jeżeli po lekturze powyższych informacji nadal masz jakieś pytania, koniecznie do nas napisz korzystając z formularza kontaktowego, a my na pewno znajdziemy rozwiązanie.