Gwarancja Coros
Gwarancja na produkty Coros
- Okres gwarancji
-
Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu aktywacji zegarka w aplikacji Coros i wynosi dwa (2) lata.*
Firma Coros Wearables Inc. gwarantuje, że w okresie gwarancji centrum napraw firmy Coros bezpłatnie usunie wady materiałowe lub wady wykonania produktu poprzez naprawę lub wymianę na nowy.
* Nie dotyczy kabli ładujących i pasków do zegarków, na które gwarancja wynosi dziewięćdziesiąt (90) dni oraz czujników biegowych Coros POD i Coros POD 2, na które obowiązuje odpowiednio 6-miesięczna i roczna gwarancja od daty zakupu produktu w punkcie sprzedaży detalicznej.
- Wyłączenia i ograniczenia
-
Gwarancja m.in. nie obejmuje:
- produktów modyfikowanych poza specyfikacjami fabrycznymi i/lub poza warunkami fabrycznymi;
- produktów z modyfikacją numeru seryjnego i/lub etykietami identyfikacyjnymi fabryki, które zostały usunięte przeniesione, podrobione, zniszczone, uszkodzone, zmienione lub stały się nieczytelne;
- uszkodzeń korpusu produktu, w tym przecięcia, zarysowania, wygięcia, zgięcia, pęknięcia, wgniecenia lub ułamania;
- jakichkolwiek uszkodzeń części, sprzętu i/lub zespołu produktów, w tym między innymi uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem, nadużywaniem, wypadkami, niewłaściwym użytkowaniem albo nietypowym obciążeniem fizycznym, elektrycznym lub elektromechanicznym;
- wad lub uszkodzeń wynikających z wykorzystania produktów stron trzecich w połączeniu lub w związku z akcesoriami, produktami, oprogramowaniem lub dodatkowym sprzętem peryferyjnym niewyposażonym do wykorzystania z lub niezatwierdzonych dla produktu przez firmę Coros;
- wad lub uszkodzeń wynikających z nieodpowiedniego testowania, obsługi, konserwacji, montażu, serwisowania lub regulacji niezapewnionych lub niezatwierdzonych przez firmę Coros.
- Centrum napraw Coros
-
W celu skorzystania z obsługi serwisowej, należy skontaktować się ze wsparciem technicznym poprzez formularz w aplikacji mobilnej lub e-mail support@coros.com (mail obsługiwany jest w języku angielskim). Więcej informacji dostępnych jest na stronie pomocy producenta www.support.coros.com/hc/pl.
- Ważne informacje
-
Aby uzyskać dostęp do serwisu gwarancyjnego, należy przedstawić dowód zakupu urządzenia.
Informacje na temat czyszczenia i konserwacji posiadanego urządzenia Coros znajdziesz w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.