Gwarancja TomTom
Gwarancja na produkty TomTom
- Okres gwarancji
-
Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu w punkcie sprzedaży detalicznej i wynosi dwa (2) lata.
Firma TomTom gwarantuje, że w okresie gwarancji centrum napraw firmy TomTom bezpłatnie usunie wady materiałowe lub wady wykonania produktu poprzez naprawę lub wymianę na nowy.
- Wyłączenia i ograniczenia
-
Gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia materiałów;
- wad powstałych wskutek niewłaściwego wykorzystania lub użycia w sposób niezgodny z instrukcjami;
- niewłaściwego utrzymania sprawności;
- uszkodzeń mechanicznych.
- Centrum napraw TomTom
-
W celu skorzystania z usług serwisu, należy skontaktować się ze wsparciem technicznym pod numerem telefonu 22 306-23-35 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 lub bezpośrednio z naszą firmą.
- Ważne informacje
-
Aby uzyskać dostęp do serwisu gwarancyjnego, należy przedstawić dowód zakupu urządzenia.
Informacje na temat czyszczenia i konserwacji posiadanego urządzenia TomTom znajdziesz w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.