Gwarancja Polar
Gwarancja na produkty Polar
- Okres gwarancji
-
Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu w punkcie sprzedaży detalicznej i wynosi dwa (2) lata.*
Firma Polar Electro Oy gwarantuje, że w okresie gwarancji centrum serwisowe firmy Polar bezpłatnie usunie wady materiałowe lub wady wykonania produktu poprzez naprawę lub wymianę na nowy z zastrzeżeniem warunków określonych w gwarancji.
* Nie dotyczy elektrod na klatkę piersiową oraz pasków do zegarków Polar, na które gwarancja wynosi jeden (1) rok.
- Wyłączenia i ograniczenia
-
Gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia materiałów;
- wad powstałych wskutek niewłaściwego wykorzystania lub użycia w sposób niezgodny z instrukcjami;
- niewłaściwego utrzymania sprawności;
- pękniętych bądź zadrapanych obudów / wyświetlaczy, czy paska elastycznego;
- baterii.
- Centrum serwisowe Polar w Polsce i na świecie
-
Adres centrum serwisowego Polar w danym kraju znajdziesz na stronie www.polar.com.
Adres centrum serwisowego Polar w Polsce:
Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
tel.: (12) 333-78-20
e-mail: serwis@sportkonsulting.plW przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej, produkt należy odesłać bezpośrednio do centrum serwisowego marki Polar. Procedura wysyłki dostępna jest na stronie www.support.polar.com/pl/repair/pl/service.
- Ważne informacje
-
Aby uzyskać dostęp do serwisu gwarancyjnego, należy przedstawić dowód zakupu urządzenia.
Informacje na temat czyszczenia i konserwacji posiadanego urządzenia Polar znajdziesz w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia.
Cennik usług serwisowych nie objętych gwarancją znajdziesz na stronie www.support.polar.com/pl/service.