Dostawa i zwroty
Naszym celem jest dostarczenie Twojego zamówienia w jak najkrótszym czasie. A ponieważ nie lubimy skomplikowanych kalkulacji, każde zamówienie, bez względu na wartość, wagę czy kolor, dostarczymy za darmo. Jeżeli mieszkasz lub planujesz przebywać w okolicy, zamówienie możesz także odebrać osobiście.
Dostawa i czas realizacji
- Jak długo zajmie dostarczenie zamówienia?
Postaramy się, żeby czas oczekiwania na zamówienie był jak najkrótszy. Na stronie każdego produktu znajduje się informacja o czasie realizacji (szczegóły na temat czasu realizacji możesz znaleźć w odpowiedziach poniżej). Kiedy paczka jest gotowa, wzywamy kogoś, kto będzie w stanie dostarczyć ją szybko i bezpiecznie. W tym momencie zostaniesz również poinformowany, że przesyłka jest już w drodze. Zazwyczaj nie zajmuje to dłużej niż jeden dzień roboczy. Podsumowując, już po 48 godzinach od złożenia zamówienia, zakupiony produkt może być u Ciebie.
- Co oznacza informacja na stronie każdego produktu Wysyłamy w ciągu...?
Jest to czas potrzebny nam na przygotowanie zamówienia do wysyłki. Pamiętaj, że czas ten liczymy w dniach roboczych.
Zamówienie płatne z góry przyjmujemy do realizacji zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora obsługującego szybkie płatności internetowe.
Zamówienie w opcji za pobraniem przyjmujemy do realizacji natychmiast po zarezerwowaniu odpowiednich produktów na stanach magazynowych.
- Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem oraz drugą wiadomość z adresem do karty zamówienia, gdzie będziesz mógł śledzić jego status. Sprawdź dokładnie wszystkie szczegóły zamówienia. Jeżeli dostrzeżesz jakieś błędy, jak najszybciej skontaktuj się z nami. W momencie, kiedy zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy Cię o tym fakcie w kolejnej wiadomości.
Jeśli założyłeś konto w naszym Sklepie, w każdej chwili możesz także sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce Moje konto.
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Jeżeli chcesz odebrać zamówienie osobiście, wybierz taką opcję na stronie zamówienia, a my poinformujemy Cię, jak tylko zakupione przez Ciebie produkty będą gotowe do odbioru w naszym sklepie stacjonarnym. Upewnij się, że posiadamy Twój aktualny e-mail i numer telefonu, bo tylko w ten sposób będziemy mogli się z Tobą skontaktować.
- Co oznacza informacja Produkt niedostępny na stronie produktu?
Informacja ta oznacza, że tego produktu nie można w tej chwili zamówić, gdyż nie mają go aktualnie nasi dostawcy. Napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego, a my poinformujemy Cię, kiedy produkt pojawi się ponownie w ofercie naszego sklepu.
Zwroty
- Jak zwrócić zamówiony towar?
Jeżeli nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, możesz go nam zwrócić bez podawania przyczyn. Ma tu zastosowanie ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
Z prawa do odstąpienia od umowy możesz skorzystać tylko wtedy, gdy jesteś osobą prywatną lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą i zawierasz umowę bezpośrednio związaną ze swoją działalnością, ale z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla Ciebie charakteru zawodowego.
Prawo zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyn przysługuje Ci w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym czasie powiadom nas o tym, wysyłając drogą e-mailową lub listownie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia możesz pobrać tutaj (format PDF).
Następnie odeślij nam niezwłocznie (w terminie 14 dni licząc od daty poinformowania nas o chęci skorzystania z prawa zwrotu) zwracany towar.
Zwracany towar wysyłasz na adres naszej firmy na koszt własny.
Zadbaj o to, by zwracany towar był zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.
Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Masz prawo sprawdzić rzecz w taki sposób, w jaki robiłbyś to w sklepie stacjonarnym, nie możesz jej jednak normalnie użytkować. W przeciwnym razie musisz liczyć się z tym, że możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami związanymi ze zmniejszeniem wartości towaru.
Niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci pieniądze za zwracany produkt przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś podczas zamawiania produktu, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu pieniędzy, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.