Gwarancja Timex
Gwarancja na produkty Timex
- Okres gwarancji
-
Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu zakupu produktu w punkcie sprzedaży detalicznej i wynosi trzy (3) lata. Trzyletni okres gwarancyjny obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Firma Timex Group Polska gwarantuje, że w okresie gwarancji centrum serwisowe firmy Timex bezpłatnie usunie wady materiałowe lub wady wykonania produktu poprzez naprawę lub wymianę na nowy.
- Wyłączenia i ograniczenia
-
Gwarancja nie obejmuje:
- zegarków zakupionych poza siecią autoryzowanych punktów sprzedaży / nie posiadających prawidłowo wypełnionego druku gwarancyjnego;
- wad powstałych po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego;
- uszkodzeń mechanicznych (m.in. szkła, paska, koronki i wałka nastawczego), również tych powstałych w wyniku wypadków lub zdarzeń losowych;
- uszkodzeń będących skutkiem samodzielnych ingerencji, niewłaściwego użytkowania lub braku troskliwości;
- elementów ulegających naturalnemu zużyciu w wyniku normalnej eksploatacji towaru (paski, powłoki koperty, baterii);
- czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie (ustawienie zegarka, konserwacja, czyszczenie);
- strat, które mogą powstać na skutek utraty informacji zgromadzonych w pamięci zegarka;
- wymiany baterii.
- Centrum serwisowe Timex
-
Adres centrum serwisowego Timex w Polsce:
Serwis Centralny Timex
Kopernik Office Buildings E
Al. Jerozolimskie 172
02-486 Warszawa
tel.: (22) 290-49-04
e-mail: serwis@timex.plW przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej produkt można odesłać bezpośrednio do centrum serwisowego Timex. Prosimy o przesłanie w paczce:
- kompletnego reklamowanego produktu;
- wypełnionej karty gwarancyjnej z pieczątką punktu sprzedaży;
- dokładnego opisu uszkodzenia, okoliczności powstania wady, itp.;
- adresu, na który zegarek ma zostać odesłany;
- numeru telefonu;
- adresu e-mail.
- Ważne informacje
-
Aby uzyskać dostęp do serwisu gwarancyjnego, należy przedstawić dowód zakupu urządzenia oraz prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną (na karcie muszą być wprowadzone przynajmniej pieczątka punktu sprzedaży, numer zegarka i data zakupu).
W celu zapewnienia prawidłowego działania zegarka należy zwrócić uwagę na jego prawidłową eksploatację:
- zegarek należy chronić przed kurzem, zanieczyszczeniami, dużą wilgocią, słońcem i mrozem;
- nie należy poddawać zegarka nagłym zmianom temperatury (np. po silnym nagrzaniu na słońcu zanurzać w zimnej wodzie, wnosić do sauny, itp.);
- jeżeli w zegarku pojawi się para wodna, należy natychmiast zgłosić się do serwisu;
- w przypadku uszkodzenia koperty, koronki lub przycisku, nie wolno dopuścić do kontaktu zegarka z wilgocią i należy niezwłocznie zgłosić się do serwisu;
- urządzenia wykorzystywane do synchronizacji i obsługi zegarka muszą posiadać pełne, legalne, prawidłowo zainstalowane oprogramowanie (system operacyjny, słownik itp.); urządzenia te muszą mieć prawidłowo skonfigurowane oprogramowanie (zaktualizowany system i odpowiednio ustawione zabezpieczenia antywirusowe tak, żeby nie blokować przekazu danych).