Szczegółowy opis i dane techniczne
Potęga jest wszędzie, gdy Twoje dziecko ma na ręku opaskę fitness Garmin Vivofit Jr. 2 Captain America. Ten monitor aktywności, którego można używać również podczas pływania, jest niezwykle wytrzymały, a jego bateria działa przez ponad rok, co pozwala pozostać w akcji bez konieczności ponownego ładowania. Kontrolowana przez rodziców bezpłatna aplikacja mobilna pozwala przydzielać dzieciom zadania oraz przyznawać nagrody. Za jej pośrednictwem dzieci mogą również wziąć udział w zabawie „Zemsta Ultrona: misja Marvel Avengers”. Realizując 60-minutowe dzienne cele aktywności, dzieci zdobywają kolejne poziomy w misji ratowania świata u boku Kapitana Ameryki i grupy Avengers.
Stylowa i mocna
Odporna niczym tarcza Kapitana Ameryki opaska fitness Garmin Vivofit Jr. 2 jest wyposażona w kolorowy ekran z możliwością dostosowania. Dzieci mogą pokazać, że lubią Kapitana Amerykę i mogą nosić ją wszędzie - podczas zabawy, gry w piłkę, kąpieli, a nawet w czasie snu. Wymienna bateria wystarcza na ponad rok i nie trzeba jej ładować.
Osiągaj kolejne poziomy w zabawie „Zemsta Ultrona: misja Marvel Avengers”
Dzieci codziennie mogą odkrywać nowe przygody w aplikacji po osiągnięciu codziennego 60-minutowego celu aktywności, co motywuje je do ruchu. Pełniąc rolę ich pomocnika, Twój mały bohater będzie przeżywać przygody wraz z Kapitanem Ameryką i grupą Avengers w Nowym Jorku, gdzie będą próbowali pokonać Ultrona. Spotkaj niezwyciężonego Iron Mana w laboratorium Tony’ego Starka, pomóż Thorowi schwytać Lokiego i wybierz się z Czarną Wdową na tajną misję organizacji S.H.I.E.L.D.
Osobisty asystent rodzica
Rodzice mogą korzystać z darmowej aplikacji mobilnej do zarządzania opaską fitness Garmin Vivofit Jr. 2. Aplikacja pozwala dodawać profile kilkorga dzieci, aby monitorować ich dane dotyczące kroków, snu, codziennych aktywności i zadań, ponieważ dane te są synchronizowane z urządzeniem mobilnym. Zaproś całą rodzinę do udziału w wyzwaniu dotyczącym dziennej liczby kroków, przydzielaj zadania i obowiązki, określaj wartość wirtualnej waluty i sprawdzaj, ile monet zdobyło każde dziecko. Wirtualne monety dzieci mogą wymieniać na uzgodnione z rodzicami nagrody. Wszystko to kontrolujesz ze swojego urządzenia.
Nagrody, przypomnienia i obowiązki
Dzieci dowiedzą się, że domowe obowiązki mogą być niezłą zabawą. Opaska fitness Garmin Vivofit Jr. 2 pomaga rodzicom przydzielać obowiązki i planować powiadomienia w aplikacji mobilnej. Opaski pokażą dzieciom, co mają robić. Zadania można skonfigurować tak, aby powtarzały się codziennie lub co tydzień - to idealne rozwiązanie dla dzieci, które potrzebują małego przypomnienia. W aplikacji dla rodziców można zaplanować powiadomienia dla dzieci, które lubią przekładać obowiązki na później. Opaska fitness Garmin Vivofit Jr. 2 przypomni im, aby odrobić pracę domową, umyć zęby, itp. Wraz z powiadomieniem pojawi się ikona zadania do wykonania. Następnie dziecko może włączyć czasomierz w opasce, aby sprawdzić, ile zajmuje mu dane zadanie.
Przyjazne wyzwania
Towarzyskie zmagania przenoszą się na plac zabaw i do przydomowego ogrodu. Toe-to-Toe pozwala na synchronizację wyników ze znajomymi w pobliżu i rywalizację z nimi lub mierzenie się z samym sobą podczas wyzwań z pomiarem czasu. Po ukończeniu danego zadania wyświetli się łączna liczba kroków wraz z informacją, czy udało się pobić wynik znajomych lub swój własny. Wszystkim tym można sterować bezpośrednio na nadgarstku. Pobierz aplikację Connect IQ, aby Twoje dziecko wzięło udział w zmaganiach.
Własności fizyczne i działanie
- Przeznaczenie
- dla dzieci w wieku powyżej 6 lat
- Obwód nadgarstka
- od 130 do 175 mm
- Waga
- 17,5 g
- Materiał paska
- silikon
- Wodoszczelność
- Tak (5 ATM)
- Typ wyświetlacza
- czytelny w słońcu, transreflektywny Memory-In-Pixel (MIP) w 8 kolorach
- Wymiary wyświetlacza (szerokość × wysokość)
- 11 mm × 11 mm
- Rozdzielczość wyświetlacza (szerokość × wysokość)
- 88 × 88 pikseli
- Kolorowy wyświetlacz
- Tak
- Typ baterii
- pastylkowa CR1632 wymieniana przez użytkownika
- Czas działania baterii
- ok. 1 rok
- Pamięć / historia
- dane dotyczące 4 tygodni aktywności
Cechy zegarka
- Czas / data
- Tak
- Automatyczny czas letni
- Tak
- Budzik
- Tak
- Minutnik
- Tak
- Stoper
- Tak
Czujniki
- Akcelerometr
- Tak
Funkcje telefoniczne przydatne na co dzień
- Łączność
- Bluetooth Smart
- Zgodność ze smartfonami
- iPhone, Android
Funkcje śledzenia aktywności
- Licznik kroków
- Tak
- Pasek ruchu (wyświetlany w zegarku po ukończeniu aktywności; wystarczy chodzić przez kilka minut, aby go zresetować)
- Tak
- Monitorowanie snu (monitoruje całkowity czas snu oraz fazy ruchu i spokojnego snu)
- Tak
Funkcje monitorowania dzieci
- 60-minutowy cel gry
- Tak
- Zadania
- Tak
- Nagrody (monety)
- Tak
- Minutnik dla zadania
- 2, 5, 10, 15, 20 i 30 minut
- Alerty dźwiękowe
- Tak
- Harmonogram zadań (przypomnienia o zadaniach)
- Tak
- Odblokuj nową ikonę kroków
- Tak
- Wyzwania Toe-to-Toe
- Tak
Opinie i testy użytkowników
Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli w naszym sklepie. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z regulaminem dodawania opinii.Opinie mogą dodawać tylko zarejestrowani użytkownicy. Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodać własną opinię.
Pytania i odpowiedzi
- Czy opaska jest wodoodporna?
Tak. Klasa wodoszczelności opaski fitness Garmin Vivofit Jr. 2 wynosi 50 m. Opaskę można używać podczas kąpieli i pływania na powierzchni wody, nie jest ona jednak przeznaczona do użytkowania podczas nurkowania.
- Jaka jest średnia żywotność baterii?
Średnia żywotność baterii w opasce fitness Garmin Vivofit Jr. 2 wynosi ok. 12 miesięcy.
- Czy opaska jest kompatybilna z czujnikami Garmin?
Nie. Opaska fitness Garmin Vivofit Jr. 2 nie jest kompatybilna z czujnikami Garmin.